Titulní obrázek

Nový Hyundai i20 se prodává od 199 990 Kč

Konečně známe cenu modelu Hyundai i20. Vůz je ve velikosti Škody Fabie a jde o modernizovanou verzi malého hatchbacku. Automobil stojí v základním vybavení, ve třídveřovém provedení od 199 990 Kč. Pětidveřový model je o třicet tisíc dražší.

Hledáte nejlevnější povinné ručení pro váš vůz? Využijte Srovnávač pojištění vozidel a ušetřete. Po zadání několika parametrů si můžete vybrat z nabídky více než deseti pojišťoven.

Základní cena 199 990 Kč se neliší od té, za kterou se doprodává třídveřový Hyundai i20 před modernizací. Jiná je také úroveň výbavy. Nejlevnější provedení Classic u nové i20 disponuje proti základní Inclusive končícího modelu navíc například stabilizačním systémem a palubním počítačem, chybí mu ale klimatizace. Za tu se u nové i20 Classic připlácí 20 tisíc.

Ke standardu patří u staršího i nového provedení například šest airbagů, centrální zamykání, posilovač řízení, dělená opěradla zadních sedadel nebo výškově stavitelný volant. K tomu trumfy značky Hyundai v podobě pětileté záruky bez omezení ujetých kilometrů, pěti let asistenčních služeb a kondičních prohlídek zdarma. Dále havarijní pojištění se sazbou jen 2,75 %, nulovou spoluúčastí a povinným ručením zdarma.

Nová pětidveřová i20 stojí v základní výbavě Classic o třicet tisíc víc než třídveřové provedení a stojí 229 990 Kč. Proti nejlevnější "staré i20" s pěti dveřmi je o deset tisíc dražší. Výbava se shoduje s třídveřovou variantou. Mnohem výhodnější než nejlevnější Classic je pořídit si novou i20 s pěti dveřmi ve vyšší výbavě Inclusive, která tvoří na rozdíl od té staré nikoli základ, ale vyšší provedení. Za příplatek 20 tisíc a tedy cenu od 249 990 Kč už auto obsahuje i klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem, přední mlhovky, elektrické ovládání předních oken nebo výškově stavitelné sedadlo řidiče. 

Výbava Inclusive umožňuje zvolit i jiné motory než základní dvanáctistovku (63 kW). Výkonnější čtrnáctistovka (74 KW) se šestistupňovou převodovkou místo pětistupňové stojí o dvacet tisíc víc a naftový tříválec 1.1 CRDi (55 kW) o 70 tisíc víc než benzinová dvanáctistovka. Za příplatek 7000 Kč lze od výbavy Inclusive pořídit u motorů s manuální převodovkou systém ISG, který vypíná pohonnou jednotku po zastavení třeba na semaforech a tím ve městě šetří palivo. Úspora se pohybuje podle výrobce od 0,2 po 0,4 l paliva na 100 km.

Příplatková výbava a vyšší verze nové i20 nabízejí některé prvky, které mají u této modelové řady premiéru. Jde třeba o populární LED denní svícení, bezklíčové odemykání a startování, senzory automaticky ovládající světla a stěrače nebo zadní parkovací kameru.