Hyundai má nový kombík i30
Hyundai označuje své nové atraktivně tvarované modely jako tekoucí sochy. České kombíkomily ale spíš zajímá, kolik se vejde do kufru. Do zádi druhé karosářské verze nošovického modelu i30, kterou maloval Thomas Bürkle, jenž předtím maloval BMW, naložíte od 528 do 1 642 litrů. Hyundai tím druhým číslem nebezpečně dotahuje Škodu Octavii Combi.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Korejská automobilka vyrábějící i30 ve slezských Nošovicích přichystala na autosalon do Ženevy, který otvírá pro veřejnost 8. března, nové provedení úspěšného modelu. Hyundai i30 wagon nahradí aktuální provedení pojmenované i30 CW v showroomech v říjnu.
"Jako hatchback byla i nová generace kombi i30 navržena a zkonstruována speciálně pro evropské zákazníky v evropském výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu," uvádí Miloš Adámek, tiskový mluvčí českého zastoupení značky. "Kombi bylo vyvíjeno již od začátku společně s hatchbackem."
Základní objem kufru hyundaie narostl oproti předchůdci o 150 litrů na 528, když se sklopí zadní řada sedadel, vejde se do nového hyundaie až po strop 1 642 litrů. Škoda Otavia Combi, jejíž kufr má většina Čechu "v oku", je se svým 605litrovým kufrem v základní konfiguraci stále nepřekonaná, ovšem jejích 1 665 litrů maximálního objemu je novému hyundaii na dostřel.
Na délku má nový hyundai 449 centimetrů, to znamená, že oproti hatchbacku, který už je v prodeji, je delší o 18,5 centimetru (oproti původnímu kombíku plus 10 cm).
Ceník bude obsahovat stejné trojice zážehových a vznětových motorů jako hatchback, jejich výkony začínají u 66 a končí u 99 kW (90 až 135 k).