Hyundai přesídlil vývoj nového modelu do Indie
Automobilka Hyundai se rozhodla, že vývoj nového modelu přesídlí do Indie. V této oblasti je druhý největší výrobce vozů, pobočka Hyundai Motor India Ltd. V tamějších továrnách se například prováděl facelift i10 a i20.
Ve vozech z "Indie" jezdí určitě někteří z nás. Prozatím probíhá průzkum, zda se vyplatí vyrábět klasické menší SUV či MUV (Multi Utility Vehicle), tedy vozidlo, které je spíše užitkovějšího charakteru. Indický trh v tomto segmentu stále roste. Nesmíme zapomínat ani na Renault, který v Chennai vyrábí Duster pod vlastní značkou. Vždyť francouzská automobilka ukusuje celou jednu pětinu s novými auty. Ročně se jich tu prodá 2,5 milionu.
Do tohoto čísla (tedy 0,5 mil.) jsou ovšem započtena i lehká užitková vozidla. Jako základ novinky může posloužit globální platforma, kterou využívá Hyundai například u malého i20 nebo brazilského hatchbacku HB20 a dalších dvou chystaných řad pro tamní trh: sedanu a SUV. Na nový model si klienti počkají určitě déle než dva roky a prodávat by se měl zřejmě jen na rozvojových trzích. Ale kdo ví, podívejte se na úspěch Dacie v západní Evropě!
Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.
Současným příkladem je i jihoamerický Ford EcoSport, který ve své druhé generaci míří do celého světa. Korejci mají sice například v evropském portfoliu trojici SUV (ix35, Santa Fe a ix55), ale to přece neznamená, že by se zde nenašlo místo ještě pro další řadu. V poslední době sílí tlaky na vývoj produkční verze konceptu HND-7 Hexa Space z letošního autosalonu v Dillí. To je ale MPV zaměřené na úplně jinou cílovou skupinu zákazníků.